lørdag 28. mars 2009

For kanskje første gang i mitt liv har jeg stått opp tidlig bare for å se på soloppgangen. Jeg og Rachel fra Hong Kong stod opp klokka seks, vandret gjennom bushen med lommelykt og satt og så på soloppgangen i to timer. En fin morgen.

Jeg var i Blue Mountains denne helga også, på hyttetur med en gjeng fra konservatoriet. En kjempefin helg med kortspill, turer og noteknekk med noen av landets beste musikkstudenter. Det var gøy å være sammen med dem, selv om samtalen om Debussy og Ravels harmonikk dro litt ut etter min smak...*sukk*


4 kommentarer:

  1. Sweet, nice pic!

    Doug

    SvarSlett
  2. høres ut som du har det helt topp;)Lengter virkelig etter utlandet og sommer når jeg ser bildene og alt det morosomme du finner på;)Nyt det!
    IM

    SvarSlett
  3. hei min kjære, kjære venn. Jeg håper Australia har levet opp til forventningene så langt, eller mer en det. Men skal ikke lyve, gleder meg utrooolig masse til å se deg igjen! Forresten, husker du en tysk sang om en hane? Jeg våknet med følelsen av å ha sunget en sang på tysk om en hane i søvne men kunne ikke huske noe mer enn Das, Ist og Ich Liebe Dich eller noe sånt. Bare så det har sagt så har jeg aldri hatt tysk. Vel, uansett: kjempeglad i deg! Klem!

    SvarSlett
  4. Hehe, du er morsom ulrike! Gleder eg til å se deg også. Her er sangen - enjoy:

    Mein Hahn ist tot, mein Hahn ist tot
    Er kann nicht mehr zingen kookodee-kookoda.

    Også synger man den i kanon. Ja, det var det.

    SvarSlett