tirsdag 10. mars 2009

Surfing!

I helga var jeg på surfetur med noen venner. Vi dro til en strand der de hadde en surfcamp med instruktører som kunne lære oss det. Det ble tidenes helg - gøye folk, masse grillmat, beachparty, ute fra byens kjas og byens mas og fire-fem timers surfing hver dag! For en sport - jeg hadde det så gøy!! Bølgene var ikke så altfor store og jeg fikk et stort brett som det var lett å stå på. Jeg kjente selvtilliten stige, og prøvde meg på forskjellige triks og padlet ut på dypet. Alt gikk veldig bra, helt til de gav meg et mindre brett, og jeg falt av brettet fire ganger etter hverandre. Men jeg hadde det moro og klarte meg etter hvert.


Stranda vi var på var ganske folketom i forhold til Sydney-strendene. Deilig.








I'm ridin the waves



Jeg ble kjent med tre norske studenter (pluss en fransk og en tysk). Veldig gøy å være med nordmenn igjen.



Det var den turen. Nye kommer.

3 kommentarer:

  1. Å, det så gøy ut, Kari Anne!! Bra å se at du nyter livet der nede :)

    SvarSlett
  2. Kerry-Ann, I love you!

    Adam

    SvarSlett