torsdag 5. mars 2009

catching the wave!


En uke med forelesninger, leting og løping rundt på universitetet for å finne riktige klasserom og tre kvarters(!) kø for å kjøpe forelesningshefte har vist meg at jeg ikke er helt ferdig med ferie ennå. Nå drar jeg på surfetur i tre dager! Bare meg, en lang strand, solkrem, Jack Johnson og Beach Boys, nye venner, solnedgang og store bølger (forhåpentligvis ikke så veldig store...) og Australias høyeste haiangreps-rate på mange tiår;) Jeg er veldig klar.

2 kommentarer:

  1. Hallo Australia!
    Høres deilig ut :-) Spesielt det med haiangrepsraten var sterkt beroligende for oss i nord. Mormor var litt bekymret men det tok litt lang tid å skrive kommentar på bloggen, (sist gang jobbet vi i laaang tid for å få det på plass) så denne gangen blir det med på holden penn ;-) Kos deg masse B-)
    Klem fra tante og resten av a-gjengen. Og mormor og morfar :-)

    SvarSlett
  2. ohhh beautiful!!!! so lucky. Looking forward to hearing how the surfing expereince goes and to seeing pictures. hopefully none of any sharks!! SHARKS!!!! that you dare!!! They are my worst fear... good luck:)I'll be praying for ya hehe..
    janelle

    SvarSlett