tirsdag 9. juni 2009

Youth Street


Nå er det vinter i Australia, og faktisk ganske kaldt (jakke-vær av og til). Det er altså slutt på ettermiddager på stranda og utekino i parken, og jeg må finne på andre ting å bruke fritiden på. Én av de tinga er Youth Street, ungdomsarbeidet til ywam. Hver lørdag kommer ungdommer fra 12-17 år og lærer å skate, spille i band, tegne/graffiti og spille basket. Og etterpå er det møte. Området er ikke det beste i Sydney, det er lite å gjøre for barn og unge og mange kjeder seg. Derfor er det ganske mange som kommer, og det er overraskende hvor lett det er å komme i kontakt med mange av dem og hvor gøy vi faktisk har det sammen! En av de første kveldene var det flere som ble kristne også! Jeg liker meg der.







To av de andre lederne (Brian og Suzanne) er veldig kule, synes jeg...


































Skatekonkurranse på kvelden. PS: jeg er veldig fornøyd med layouten her på bloggen min, bilder til høyre og venstre og bildetekst og mellomrom akkurat der det skal være;) jess!


2 kommentarer: