tirsdag 23. juni 2009

 Jeg er ferdig med studiehalvåret (som varte bare tre måneder for meg), har flyttet ut av min lille leilighet i en av verdens vakreste byer, har tilbrakt tre dager på sykehus for første gang i mitt liv, vært på avskjedsfester- og middager for diverse folk som reiser hjem og ser nå at min tid i Australia nærmer seg slutten. I morgen drar jeg til New Zealand i to uker, og etter det har jeg bare noen få dager i Sydney før jeg reiser heim te mor. Jeg føler meg ikke ferdig med Australia ennå - det er fortsatt masse jeg gjerne vil se og mennesker jeg skulle likt å bli bedre kjent med. Men det er noe spesielt med å dra hjem til et sted hvor jeg kjenner mange, hvor familien min er og venner som har kjent meg lenger enn noen få måneder og der sola skinner til langt på natt!

Men jeg er veldig klar for min siste reise i Oseania, og om en liten stund er dette meg og en av mine tyske venner, på vandring gjennom New Zealand...


3 kommentarer:

  1. Fant tilfeldigvis bloggen din. Moro.

    Som Ringenes Herre-entusiast må jeg si at jeg nå sitter og er grønn av misunnelse. Forhåpentligvis får også jeg en gang tatt meg en pilegrimsferd til New Zealand. I mellomtida får du kose deg, enten det blir Ringenes Herre-sightseeing eller ikke:-)

    SvarSlett
  2. Takk, det blir nok ingen sightseeing paa meg, men vi var paa fjelltur en dag der de hadde fimet Mordor!

    SvarSlett
  3. Girl, I miss you so much! Don't forget your promise to come back some time, i'll hold ya to it!

    Brittany

    SvarSlett